fbpx

בחירת קבלן שיפוצים

בחירת קבלן שיפוצים

שיפוץ דירה הוא מהלך שעוברים פעם או פעמיים בחיים. מדובר בתחום שרובנו לא מבינים בו, ולא נותרת לנו ברירה אלא לסמוך על קבלן השיפוצים. איננו בקיאים בכל התחומים ולכן אנו נעזרים בבעלי מקצוע. עצה גרועה של טכנאי מחשבים יכולה לעשות נזק, אבל זה בטל בשישים לעומת נזק של שיפוץ כושל. בחירה גרועה של קבלן שיפוצים תשפיע על אורח חיינו בטווח המיידי ותהפוך את השהות בביתנו לפחות-נעימה במקרה הטוב, ולבלתי-אפשרית כמו בתרחישי האימה שאנו מכירים מתוכניות הטלוויזיה הצרכניות השונות.

 

על מה להקפיד בבחירת קבלן שיפוצים?

כולם למדים מהניסיון של עצמם, אבל רק החכמים למדים מניסיונם של אחרים. ולכן, כשמתקשרים אליי ומבקשים עצה לגבי בחירת קבלן שיפוצים.
אין מישהו שיכול להעיד יותר טוב על קבלן השיפוצים מאשר הלקוחות שלו.
קראו חוות דעת – נסו לקבל את התמונה המלאה על קבלן השיפוצים באמצעות עיון בחוות דעת חיוביות וגם שליליות – עדיף שיהיו ממקור בלתי תלוי, ולא מבעל המקצוע עצמו (הוא לא יעביר לכם מכתב מלקוח מאוכזב)

אל תסתפקו במעט – חוות דעת אחת לא אומרת דבר וחצי דבר על קבלן השיפוצים. כמה שיותר חוות דעת תספקנה תמונה ריאלית על בעל המקצוע.

תמונה שווה אלף מילים – בקשו לראות תמונות של עבודות שיפוצים שהקבלן עשה וכן לבקר בבתים של לקוחות קודמים כדי לראות את העבודה. כך תוכלו להתרשם במו עיניכם וגם לדבר עם הלקוח ולברר על קבלן השיפוצים.

מקצועיות לא נגמרת בשפכטל – הצעת מחיר מדויקת ומפורטת בכתב, הסכמה על לוחות זמנים ואחריות על השיפוץ מצביעים על קבלן שיפוצים מקצועי. הימנעו מהצעות מחיר טלפוניות מקבלני שיפוצים שלא באו לראות את העבודה ואל תתפתו למחיר זול. מי שקונה בזול, משלם ביוקר.

ביתנו הוא מבצרנו ואנחנו חייבים להיזהר משרלטנים!

כדי להימנע מטעויות שישפיעו ישירות על איכות חיינו ועל הכיס שלנו, עלינו להקדיש תשומת לב ומאמצים בבחירת בעל המקצוע הנכון והמתאים.